martes, 16 de febrero de 2010

MARTÍ BARTRINA, NOU PORTER DE L'U.D.CASSÀ.



1- Com et sents a Cassa? Com veus el Club?

Pel poc temps que fa que sóc aquí em trobo bé, m'he acoplat bé amb els companys i entrenadors, i trobo que hi ha un bon grup.

2- Aquest diumenge vas tornar a jugar després de molts mesos. què vas sentir? (Aquesta pregunta se li va fer el dia que va debutar)

Estava molt nerviós, feia 10 mesos que no jugava i encara no havia jugat en aquesta categoria, tot i això em vaig trobar bé i espero trobar-me millor cada dia.

3- Com veus l'equip? us en sortireu? tirareu això endavant?


L'equip està competint a un nivell molt bo els ultims partits i si seguim a aquest ritme el futbol serà just amb nosaltres i quedarem on mereixem.

4- Que creus que us falta per acabar de sortir d'aquests llocs perillosos?

Sort; o encert. No estem tenint tota la sort de cara i això es nota, però quan les pilotes comencin a entrar la cosa anirà a millor segur.

5- Com et definiries a tu mateix?

pregunta trampa, no en tinc ni idea.

6-Millor porter del món?

Ara mateix trobo que Valdés està en el seu millor moment de forma, per sobre de qualsevol altre.

7 Trobes injust que Valdés no estigui a la selecció?

Si, tot i que crec que no de titular ja que casillas te el lloc més que guanyat i merescut.

Imatge del Diari de Girona.

Moltes Gràcies Martí.

No hay comentarios:

Publicar un comentario