jueves, 11 de febrero de 2010

ENTREVISTA A CHRISTIAN PEREZ RIUZ. NOUS REPTES.



Avui tenim entre nosaltres un ex jugador del primer equip del Cassà. En Christian, més conegut com a Kitti. Fa dues setmanes va rebre una oferta per jugar a la tercera divisió andalusa i no s'ho va pensar dues vegades.
Perquè va marxar? Com es viu a Ceuta? Què en pensa del club? Com veu el futbol? Si voleu saber tot això llegiu la entrevista. Us agradarà.

Des d'aquí desitjar que tot li vagi molt bé i agraïr que des de Ceuta hagi vulgut estar amb nosaltres.
Us deixo amb ell

1- Expliqum una mica què és per a tu el futbol?

El futbol es tot, es la ilusió desde ben petit que vaig començar a jugar-hi i aquesta ilusió cada dia va a mes, la veritat esque sense futbol seria molt dificil viure.

2- Com es viu a Ceuta?

Pues de moment, no portu ni dos setmanes com aquell que diu, pero es una ciutat petita pero acollidora, la gent molt amable, diferents cultures pero sense cap mena de problemes. I de moment tot el bon clima que em comenten que fa aqui no n'he vist gaire, porque plou casi cada dia. Pero visc molt be, en el pis que ens facilita el club a mi i a 3 companys mes.

3- Quin nivell té la tercera divisió andalusa?

No puc opinar gaire tampoc, portu un partit jugat contra un filial com el Cadiz B, on els jugadors son joves i tenen l'oportunitat d'arribar al primer equip a segona divisió, per tant era un equip de nivell. Pero es veu que els Filials i els equips de mitja taula cap a dalt son forts, els altres imagino que fluixets. El que si et puc asegurar que el ritme es molt alt.

4- Com és que vas decidir marxar? estaves a gust a l'U.D. Cassà?

Responen la primera part de la pregunta, va a ser una decisió rapida ja que jo fins divendres no sabia res, es mes jo anava convocat am l'equip per el partit de casa contra el Blanes. Jo rebu la oferta el disabte al migdia. La decisió del perquè marxo? Pues simplement tenia l'oportunitat de demostrar el que realment soc com a jugador i una oferta en cuan economicament que queda mes en un segon plà pero es clar que també te importancia ja que vius fora de casa i a l'altre punta de espanya, pero la decisió va ser el trampolí que pot tenir jugar 3 mesos aqui i fer les coses be, ja que esta el primer equip del Ceuta a segona divisió B pero no nomes el primer equip sino, com a jugador sub-23 que soc encara la posiblitat de firmar a un filial encara.

En cuant si estaba a gust. Puc dir que si i que no. Anem per parts. Amb els companys no tinc cap mena de queixa ja que la gent que hi ha a aquell vestuaria es excel·lent, de 10. He compartit molts bons moments amb tots, i això es d'agraïr, ja que he deixat molts bons amics i companys, també deixar clar que em va saber molt greu no poder despedirme de tothom perque no vaig tenir temps, pero ja e parlat am alguns de quan torni a l'estiu de veurens i parlar de moltes coses. En cuant a l'entitat no estic gaire content en tot, jo quan vaig arribar a la U.D Cassà va ser amb la plantilla planificada, i el presupost no es podia permetre gaire mes coses, i jo vaig acceptar perque el que volia era jugar, pero ells em van pometre algunes altres condicions a canvi, que no han complert. Pero bueno en definitiva si que estaba a gust i agraïr a quasi tot el tracte que m'han oferit.

5- Com veus l'equip del primer equip del Cassà? creus que es salvaran?

Pues el veig igual que sempre, es un senyor equip. No crec que ens mereixem estar on estem, ja que el potencial es molt mes gran que el que demostra la clasificació pero l'exprencia es un grau. I ens a jugat mala pasades al principi de temporada. Pero abans de que marxes portavem ja moltes setmanes fent uns grans partits. Y si es salvaran? estic segur de que si!

6- Quan et va arribar l'oferta d'anar a Ceuta, et vas decidir ràpidament?

Pues com et deia abans d'un dia per l'altre. Dissabte. I bueno es el que comentaba abans una mica, va ser una decisió molt rapida pero meditada.

7- Com et definiries com a jugador?

Pues un jugador rapid, amb bo u contra u i bona visió. I molt bon company dels meus companys.

8- Ta'gradaria tornar al Cassà la temproada vinent?

Mai es sap!


Moltes gràcies Christian
Molta sort!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario