miércoles, 10 de febrero de 2010

ENTREVISTA A GEMMA QUER. MÉS AMUNT NO ES POT ARRIBAR.



Rapida, àgil i amb una esquerre espectacular. La Gemma Quer ho ha fet tot en el món del futbol. Jugadora del Barça, de l'Estartit, de la seleccció catalana, de la selecció espanyola..... La veritat és que etnrevistar una jugadora així no té preu.
La temporada que va jugar al Cassà li va servir per començar a destacar i a fer el salt cap al futbol professional.
Us dexio amb ella....DISFRUTE-HO!!

1.Expliquem una mica la teva trajectòria al món del futbol?

Des de ben petita vaig començar jugant amb equips masculins al Farners, fins als 12 anys. Després vaig venir a viure a Cassà de la Selva on vaig jugar 3 o 4 anys al equip femení del cassà. Vaig anar un any a Riudarenes, un equip que acabava de pujar a la màxima categoria d'aquí a Catalunya, i tal com vam pujar vam baixar i em va fitxar l'Estartit. Allà vaig passar 2 anys molt bons, sobretot amb la sel·lecció catalana que ho vam guanyar tot i va ser quan em va fitxar el Barça.
Vaig passar 2 anys al Barça i finalment vaig tornar a l'Estartit on vam pujar a 1era divisió femenina.

2.Com és el futbol femení en l’actualitat?

Doncs tot i que estic molt desconnectada del futbol femení, suposo que no ha canviat gaire la cosa. Si no hi ha gent que si vol involucrar , ni mitjans de comunicació ni res...mai creixerà.

3.Què els hi diries a les noies que volen jugar a futbol?


Doncs que ho fessin, que ara hi han molts clubs que tenen equips femenins i que és molt fàcil trobar un equip femení aprop de on vius, abans t'havies de desplaçar per anar a entrenar degut a què no hi havien gaires equips femenins i havies de jugar amb nois.

4.Expliquem alguna anècdota que t’hagi pasta?

buff...n'he passat vàries i ara dir-ne una.....ara em ve al cap unes quantes anècdotes de quan viatjàvem amb avió, vaig fer parar l'avió un cop ja havien tancat portes per deixar-me el mòbil a fora, amb el coordinador de l'avió buscant el mòbil i en fi resulta que el mòbil el tenia al fons de la maleta...

5.Creus que el futbol discrimina a les noies?

més que el futbol és tot el que envolta el futbol, no interessa gastar-se molt amb un equip femení ja que saps que no aportarà res al club...i si els mitjans de comunicació i posessin més de la seva part seria molt diferent. Crec que el futbol femení és mereix una oportunitat!

6.Defineix-te com a jugadora?

no m'agrada definir-me a mi mateixa, tothom té la seva opinió sobre tú i evidentment pots agradar més o menys. He tingut la sort de ser esquerrana que no n'hi han gaires i també he sigut bastant polivalent, que això dins un equip de futbol és clau ja que pots jugar en moltes posicions.
Però puc dir que sóc una jugadora que m'agrada molt jugar en equip, és quan més disfrutu jugant a futbol i també m'agrada molt fer l'últim passe de gol.

7.Què és el més important en un equip de futbol?

com ja he dit abans per mi el més important és jugar en equip, i sobretot un bon ambient al vestidor, quan hi ha un bon ambient tot és més fàcil i es veu en els partits.

8.Jugadora del Barça, de l’Estartit, seleccionada per la selecció catalna, seleccionada per la selecció espanyola…Ja ho has fet tot en el món del futbol?

jejejeje....suposo que no, queden moltes coses per fer però jo crec que he aconseguit més del que em pensava, he viscut experiències inolvidables, sobretot quan vam anar a fer una gira per Mèxic amb el Barça on vam ser famoses per un mes. El futbol m'ha tret molt de temps però també m'ha aportat moltes coses...

9.Expliquem com és que has pasat del fútbol al futbol sala? Hi ha molta diferència?

he deixat el futbol perquè tinc ganes de fer altres coses, com he dit abans el futbol m'ha donat molt però també m'ha fet perdre moltes altres coses que ara tinc ganes de fer-les.
Per això aquest any vaig deixar l'Estartit i també un dels motius com els hi passa en molts de clubs el tema diners, encara ens deuen 4 mesos i mig de l'any passat i no poden pagar-nos. Això també és un dels problemes del futbol femení.
i lo del futbol sala...era per no deixar de fer esport, és a 5 minuts de Cassà i és algu totalment diferent del que feia abans. La veritat és que m'està agradant molt, el camp a vegades se et fa petit però t'hi acaves acostumant.

10.alguna anècdota divertida dels anys que vas estar visquent a la Masia?

També n'hi han moltes...només dir que els dos anys que vaig estar allà em van tractar molt bé i vaig conèixer a molts jugadors que ara els veus per la televisió i fa molta gràcia, perquè cada dia els veus entrenar i realment són molt bons i tenen la sort d'estar amb un equip com el F.C.Barcelona.

Moltes gràcies Gemma

Imatge treta de Google Imatges.

1 comentario:

  1. A part de lo bona jugadora que és... encara és millor persona.

    ResponderEliminar