miércoles, 24 de febrero de 2010

ENTREVISTA A LLINÀS...TOTA UNA VIDA A L'U.D CASSÀ



1- Explica'm una mica la teva trajectòria a l'UD Cassà?
Doncs vaig començar a jugar a futbol de ben petit, quan tenia 6 anys, i ja ho vaig fer al Cassà. He anat avançant categories en el mateix club fins a l’actualitat, ara jugo al Cassà B, amb tot tipus d’experiències que han valgut molt la pena i recordo cadascuna d’elles amb molt d’apreci.

2-Explica'm alguna anècdota d'aquests anys
Doncs sempre em quedarà en la memòria una anàcdota del dia que vam guanyar la lliga quan erem infantils. Potser els meus companys no li van donar importància però, a la mitja part, anavem guanyant 3-0 i teniem el partit gairebé guanyat, però l’entrenador, en Petete, ens va esbroncar d’una manera increíble, com mai havia vist. Ningú ho va entendre però la veritat és que a la segona part no vam surtir gens relaxats…

3. Quins han sigut els teus entrenadors. Amb quin et quedes?
Doncs com ja he dit vaig tenir en Petete un any, però abans vam tenir en Nacho García durant tres anys, que ens va marcar molt des que erem alevins. També em van entrenar en Lluís Cítores, en Páez (pare), en Pep Triadú, en Joan Carles, que no recordo el seu cognom i en Pau Hidalgo. La veritat és que és difícil saber quin és l’entrenador que m’ha agradat més perquè amb el temps t’adones que tots ho van fer amb molta dedicació i ganes i em van ensenyar moltes coses, d’això no em puc queixar, per tant, crec que em quedo amb tots.

4- Entrenes l'Aleví del Cassà. Com va? t'agrada?
És una experiencia nova, ja que els dos anys anteriors havia entrenat a benjamins i aquest any hem començat amb el futbol 11. La temporada va bastant bé i estic content amb els nens ja que van millorant partit a partit, és una afició que tinc que no la podria deixar, m’agrada molt.

5- Segueixes el primer equip del Cassà? com el veus?
Sí, el segueixo bastant, i no el veig tan malament com en les anteriors jornades, tot hi que ja sabem que la Tercera Divisió és molt complicada i no serà gens fácil assolir la permanència, esperem que se’n surtin.

6- Creus que tenir un equip a tercera divisió és un problema per un poble com Cassà?
Per dir-ho d’alguna manera, hi ha més inconvenients que avantatges. Cassà no és un poble que s’ho pugui permetre sense problemes, i a vegades penses que no val la pena, però ara, a les comarques gironines, el Cassà té un nom i un cert prestigi i això no li treurà ningú. A mí ja m’està bé, mentre es porti de manera correcte.

7- Què és per tu el més important dins d’un equip de futbol?
El més important és que hi hagi feeling al vestuari, si no hi ha bona sintonia entre els jugadors, això al final es reflexa al camp i quan les coses vagin malament serà més difícil corrgir-les.

8- Defineix-te com a jugador?
Jo crec que tinc molts defectes com a jugador, com tothom, però intento aprofitar les poques virtuts que tinc per ensortir-me’n. Els meus companys em diuen que quan tinc la pilota no aixeco el cap i per això perdo moltes pilotes, i segur que tenen raó, espero millorar.

9- T’agradaria retirar-te a Cassà?
És la meva idea, és l’equip on sempre he estat i em sentiria extrany amb una altre samarreta, sento els colors i hi estic molt a gust, però això no se sap mai, tant de bo que sí.

10- Què és per tu el futbol?
És la meva passió, no podria estar sense fer res relacionat amb el futbol. Em motiva i no me’n canso mai. És un eswport apassionant i si t’agrada t’hi enganxes.


11- Per acabar diguem els tres millors jugadors als cuals has jugat?
He jugat amb molt bons jugadors, és difícil triar-ne, però hi ha alguns companys que tiraven l’equip endavant en els partits difícils i això per a mi és ser un bon jugadorSi m’haig de quedar amb tres en triaré un de veterà, en Sacot, un de la meva edat amb el qual ja no compartim equip però és un grandíssim central, l’Arnau Pibernat, i algú amb qui he jugat sempre com ppot ser en Joan Marc Codolà o en Bouba Diallo.

Gràcies Linàs.
Imatge treta del seu facebook.

1 comentario:

  1. LLINÀS, AIXÒ D'AIXECAR EL CAP, A VEURE SI ÉS VERITAT QUE INTENTARÀS MILLORAR...

    ResponderEliminar