martes, 23 de febrero de 2010

ENTREVISTA A LLUIS MICALÒ(JUGADOR DEL PRIMER EQUIP DEL CASSÀ)



1- Aquest és el teu primer any a Cassà. com hi estàs? Com veus el club?
Realment m’hi trobo molt còmode, el grup humà és espectacular, el vestuari està molt unit i tothom t’intenta ajudar perquè milloris. Com a club es veu que s’intenten fer les coses bé i això s’ha de valorar. Realment no ens podem queixar del tracte que hem rebut.

2-Explica'm alguna anècdota que t'hagi passat jugant a futbol?
L’any passat amb el Guíxols vam anar a Tortosa a jugar. Al minut 85 amb 1-1 al marcador i jugant amb 10, ens tenien tancats a l’àrea i l’empat perillava. Així que en un intent de perdre temps vaig simular una baixada de pressió per tal de parar el partit i acabar-lo allà. Va sortir el fisio em va preguntar que com estava jo li vaig contestar que una mica marejat però que bé i fins aquí tot normal. Llavors se’m va complicar el tema quan va saltar el director esportiu al camp per veure què passava i va demanar als de la Creu Roja que m’agafessin amb llitera i em treguessin del camp. Tot perfecte fins que vaig sentir el director esportiu cridant a n’en Berto que m’havia de canviar. Em vaig intentar aixecar de la llitera però el director esportiu em va agafar impedint-me aixecar. Quan vaig esser a la banda vaig veure que ja m’havien substituït, ja no calia fer l’espectacle, a l’ambulància i de dret al CAP de Tortosa. Allà qualsevol diu que no tinc res, així que em van mirar la pressió, la temperatura...fins que va venir el doctor i em va dir que estava baix de sucre i tenia febre perquè estava molt pàl•lid...patillasso. En resum, 1-1.

3. Què et va fer decidir venir al Cassà?
El fet de progressar com a jugador. Tinc 20 anys, vull arribar el més lluny possible i faré tot el que estigui a la meva mà per aconseguir-ho. Per altra banda el projecte també era molt engrescador, formar un equip amb jugadors joves amb ganes de progressar entre ells companys que ja havia tingut a Guíxols com en Pau Teixidor, en Robert, en Murga o el mateix Berto.

4- Fins ara has jugat tots els minuts siguent titular indiscutible. Com ha de ser un bon lateral?
Principalment ha de saber defensar. Com a lateral has de dominar molt bé l’ú contra ú, ja que els jugadors que t’ataquen solen ser molt hàbils, i tàcticament has de saber col•locar-te segons on estigui la pilota, el teu extrem...A partir d’aquí se li pot afegir la part ofensiva

5- Com veus l'equip? us en sortireu?
L’equip està passant pel millor moment de la temporada. No estem a una posició per tirar coets i això en som conscients. Aquesta bona dinàmica que hem entrat encadenant tres partits seguits sense perdre ens ha de servir per treballar encara més i anar cap allà on ens mereixem. Si ens en sortirem? Segur.

6- Què és per tu el més important dins d’un equip de futbol?
Que tothom intenti sumar el màxim per a l’equip. Si s’aconsegueix això tens molt a guanyar.

7- Defineix-te com a jugador?
Sóc un jugador que si no ho faig millor és perquè no en sé més. Intento donar-ho tot, fer-ho el millor possible, amb més o menys encert, però que no se’m pugui retreure una manca d’actitud.

8- Què fas abans de jugar un partit? tens alguna mania?
Mania, mania...menjar un plat de macarrons de l’àvia (boníssims) abans de cada partit.

9 Què és per tu el futbol?
Per mi ha estat una font de valors inesgotable. És més, diria que en quan a valors he après més en el futbol que a l’Institut o a la Universitat. En una acció de partit n’hi ha involucrats moltíssims: sacrifici, solidaritat, confiança,...si agafes tot un partit, els valors que se’n desprenen ja en són infinits. El futbol et marca un estil de vida.

10 Per acabar diguem els tres millors jugadors als cuals has jugat? (mateix equip)
Per sort he tingut la oportunitat de compartir vestuari amb bons jugadors, la majoria joves que encara no han tocat el cel, així que es fa difícil de dir si arribaran a ser grans jugadors o no.
Un dels pocs veterans amb els que he jugat ha estat Nacho Castro, un “paio” que ja ho havia fet tot al món del futbol però que sempre intentava ajudar-te amb consells.

Moltes gràcies Lluis.
Imatge treta del seu facebook.

1 comentario: