martes, 2 de febrero de 2010

ENTREVISTA A KIMET BOADAS. POKER DE GOLS




Avui tenim entre nosaltres un altre jugadoràs, en Kimet Boadas. És de Riudellots de la Selva, però com si fós del nostre poble. Va debutar amb el primer equip quan l’equip estava Primera Catalana i actualment és un dels pocs jugadors de la cantera que hi ha al primer equip de l’U.D.Cassà.
Aquest cap de setmana va fer un POKER DE GOLS amb el segon equip.

1- Què és per a tú el futbol?

Home…la veritat és que sense el futbol la vida seria diferent. El futbol t’aporta llibertat. El futbol no és un esport, és una passió. T’ajuda a formar-te com a persona, t’ensenya a guanyar i a perdre, t’ensenya a plorar i riure.
Sense el futbol els caps de setmana es farien eterns, els dilluns t’aburriries al bar, la gent no sabria què fer…


2- Quants anys portes al club? D’on venies? Téns alguna anècdota?


Des de l’ultim any de Juvenil. (6 anys). Vaig començar a jugar a futbol sala al poble (Riudellots) fins que en un campus d’aquells que es feien a la devesa de Girona, el “famòs” Salamero em va dir que anés a Vilobí. Allí vaig passar uns anys espectaculars. Amics, victòries…grans persones. Malauradament el club va desaperèixer quan era juvenil de 2n any i ens van portar a tots cap al Girona.
Després de fer-hi la pretemporada em van fotre una patada el cul i vaig anar a parar al meu club, el Cassà.
Com anècdota, dir que la patada me la va fotre el mateix “famòs” que em va ensenyar anys enrere què era això del futbol, en Salamero.


3- Ets un dels poc jugadors de l’any passat que t’has quedat al club. Perquè creus que va marxar tanta gent?

L’any passat en el club no es van fer les coses bé. Ens prometien que ens pagarien quan a la caixa només hi havia que trenyines… Ens vam enfadar molt.
Tot i això amb la majoria d’ells anem parlant, ens truquem, quedem…són jugadors espectaculars, i unes persones maravelloses.


4- Com veus l’equip? Us en sortireu?

Doncs diumenge que bé t’ho diré. Si guanyem el camp del Premià agafarem la força necesaria per encarar aquests partits que ens vénen amb els rival d’abaix.
Per ganes i il•lusió no ens guanya ningú. L’equip està treballant molt bé. Hem millorat molt des del principi de temporada i el que necessitem és un resultat positiu per agafar confiança.


5- No disposes de gaires minuts. Com és?

A tothom li agradaria jugar. Si no jugues és perquè els que juguen el teu lloc són més bons que tú.
Si treus el Girona i el Lagostera, el Cassà és el tercer equip de la provincia i formar part d’aquesta plantilla ja et fa ser feliç.
.
6- Estàs emprenyat?

Si no m’emprenyés seria un desgraciat, però què hi farem…seguir treballant. Si veiés que no tinc lloc a l’equip ja hauria marxat al B però ser que acabaré entrant.

7- Aquest cap de setmana has debutat amb el segon equip marcant QUATRE gols. Com es fa això?

Ostia si! No n’havia fet mai 4. Tot s’ha de dir que els 125 kg del porter rival em van ajudar…jeje
Va ser el meu primer partit amb ells i la veritat és que m’hi vaig trobar molt a gust. Els conec a tots des de fa temps i és un grup excelent.
Es va jugar un molt bon partit.

8- I el segon equip com el veus? Es salvarant?

ENS SALVAREM. No entenc que hi foten allà baix, però he de dir que tenen molta calitat. Cito, Codolà, Llinàs, Pàez, Reyes…són jugadors que haurien d’estar al primer equip.


9- La setmana que bé, Premià o Besalú?

No depén de mi. Mira si pogués avançaria el partit del Besalú al divendres i el diumenge aniria a jugar a Premià.

10- Un lema relacionat amb el futbol:

Tots units fem força!!!

11- Un desig per el 2010?

Que en Ferran Cornell torni a jugar a futbol. En Nandu porta anys lluitant i la veritat és que no hi ha rés que em faci més il•lusió que tornar a jugar amb ell.


Gràcies kimet

Foto del seu facebook.

No hay comentarios:

Publicar un comentario