viernes, 5 de febrero de 2010

ENTREVISTA A CHICHO (CAPITÀ DEL PRIMER EQUIP DE L'U.D.CASSÀ)



Un exemple per molts. Després de passar per totes les categories base del Girona C.F, en Chicho va venir al nostre club. És un fix a l'onze cada setmana, i destaca pel seu sacrifici. Avui ell ens explicarà què se sent sent un dels capitants més joves de la categoria.

Us deixo amb ell.

1-Expliqum una mica què és per a tu el futbol?

El futbol desde ben petit sempre ha estat un esport especial per mi i amb el que m'he sentit identificat, sempre n'he disfrutat molt i no m'imaginu una vida sense ell. M'agrada tot el que l'envolta i tinc la sort de poder practicar-lo tot i que m'encanta veure futbol per la tele, reportatges, videos o partits en directe.

2- Hi estàs a gust a Cassà? Com veus el Club?

Aquest és el tercer any al club i la veritat es que traient l'ultima fase de la temporada passada (problemes econòmics) hi he estat a molt a gust. Crec que el club ha fet un bon projecte de cara aquest any amb un equip jove i amb ganes de deixar-se veure que lluitarà per aconseguir l'objectiu.

3- 20 anys i capità d'un equip de tercera divisió. content? què significa per a tu?
Per mi es un orgull ser el representant de la plantilla, tot i que reconec que sóc jove penso que tinc les capacitats per ser-ho encara que em falta molt per aprendre i obviament a vegades m'equivoco. Estic mol satisfet de tenir aquesta experiència que de ben segur m'ajudarà a millorar.


4- Com veus l'equip? us en sortireu?

Veig un equip suficientment qualificat per salvar la categoria, crec molt amb la plantilla i penso que ho aconseguirem. Sabem que la nostre joventut a vegades és un handicap però treballem per millorar-ho i tirar endavant.


5- què li falta a l'equip per acabar de funcionar?


L'equip a millorat moltissim desde que vam començar la temporada, s'ha après a competir de veritat, s'ha millorat molt la concentració i hem anat millorant conceptes tàctics. Crec que el que dic s'està demostrant en els sempre resultats ajustats que fem (deixant apart hospitalet i palamos). Que ens falta? poder acabar de ser una mica més ambiciosos que no és fàcil estant on estem.


6- què els hi dirieis als aficionats?

Jo els animo sempre a que vinguin al camp perquè per un jugador s'agraeix molt tenir una afició que t'ajuda i que pressiona als rivals, nosaltres sempre posarem tot de la nostre part per intentar aconseguir els millors resultats possibles.


7- Premià....una final? si es perd es baixa?


No es veritat que si es perd es baixa ja que encara quedaran 39 punts en joc i molts partits importants per endavant, però de ben cert que es un partit importantisim com molts que ens queden a partir d'ara. Ens agafem el partit mentalitzats de que ells estan en un bon moment i que hem de guanyar si o si.


8- un lema del futbol?

Explota les teves virtuts i amaga i poleix els teus defectes.

9- un lema de la vida en general?

El treball i la bona predisposició per aconseguir el que et proposis.

10- el millor jugador del món?

Suposu que ningu te cap dubte, Leo Messi


Moltes gràcies Chicho. Esperem que torneu de Premià amb els tres punts.

Imatge del seu facebook. És el quart començant per la dreta.

1 comentario: