martes, 9 de febrero de 2010

ENTREVISTA A JAUME FREIXES. "TORNA QUAN VULGUIS"



En Jaume és un líder. Tota una vida al nostre club, passant per totes les categories. Al poble tothom el coneix i ell sap que sempre podrà tornar a l'U.D Cassà, perquè és casa seva. A tots els equips on ha estat a firmat excel·lents temporades (Farners, Sant Hilari, Caldes). Actualment jugador del Caldes.

A quin equip jugues actualment?

actualment jugo al Caldes amb el que ja hi havia jugat anteriorment fa 4 anys.

Quants anys has jugat en a l’UD CASSÀ?

he jugat disset anys al Cassà i en fa 5 que vaig marxar.

Què recordes dels anys de futbol base en el CASSÀ?

recordo els rius que es feien a dins el camp quan queia molta aigua, la riera, el viatjes amb el patrol d'en sacot quan jugàvem a fora ( 6/7 nens)

quins entrenadors has tingut? Amb quin et quedes?

n'he tingut molts tinguent en compte que vaig començar amb 6 anys fins els 28 actual. Potser els entrenadors que m'han marcat més en el futbol base han estat en "Pibe" un entrenador de la casa de tota la vida, i en Teixi que era el coordinador del futbol base; de sènior em quedo amb en Quique Gonzalo amb el qual vàrem fer una gran campanya a preferent, amb la majoria de jugadors de la casa i reçentment amb en Jordi Bonet amb el que he aconseguit guanyar una lliga amb el St. Hilari (1a territorial) i un ascens a preferent amb el farners.

Quines diferències trobes entre el teu equip actual i el dels anys anteriors?

Actualment formo part d'un equip molt jove, amb molt de potencial i marge de millora, mentre que els altres anys estava en equips consolidats en els quals l'objectiu era l'ascens o lluitar per aconseguir-lo; però ull que aquest Caldes si aconsegueix encadenar dues

Perquè vas marxar de l’UD CASSÀ? Que et faltava?

Vaig marxar perquè coïncidia amb un canvi de cicle dins el club, tant a nivell institucional com de jugadors del 1er equip, molts jugadors marxàven o ja havien plegat, em vaig adonar que no tenia possibilitats de jugar amb el 1er equip, a més aquell any i vàren haver molt canvis d'entrenadors ( Fede, Salamero i Robert ); així que vaig optar per marxar, si hagués vist que tenia lloc al primer equip segurament m'hagués quedat, pero jo el que volia era jugar principalment.

Alguna vegada te n’has penedit?

De moment no me'n he hagut de penedir mai, ja que he tingut la sort de fer bones campanyes a on he estat.

Temporades anteriors havies anat a fer la pretemporada amb el primer equip. Et vas enfadar per no quedart-hi? Per això vas marxar al Caldes?

Suposo que et deus referir a aquest any..... la pretemporada ja l'havia fet algun cop de juvenil (2n i 3er any), fins que a senior ja vaig passar a formar part de l'equip; simplement va passar que aquest any, jo em vaig parlar amb el club per si tenia lloc a la plantilla, però evidentment era conscient del nivell i de la categoria actual del Cassà; tot i que em vaig decebre una mica pel fet de no poder jugar algun amistós programat ( com ara el derbi amb el llagostera ). Això no va influïr en la decisió d'anar al Caldes, simplement és un club que ja coneixia i tenia companys i l'entrenador en Pau, a més en soc el coordinador del futbol base.

Creus que acabaràs la teva carrera futbolística al UDCASSÀ?

Això no ho sé, suposo que en el fons m'agradaria molt perquè és casa meva.

Us salvareu?

no en dubtis ni un instant que ens salvarem i ull com acabarem, ja ho veuràs...

Qùe li falta a l’equip per acabar de funcionar?

només ens falta experiència i intensitat en diferents trams del partit

Quin equip de futbol t’agrada més? (professional)

m'ofens per favor... el Barça el porto el cor i actualment el lo millor del mon

Quins creus que són els 3 millors jugadors del món?

Messi, Iniesta i Gerrard


Imatge treta del seu facebook. En Jaume és el cinqué començant per l'esquerre de la fila de dalt.

Moltes gràcies

No hay comentarios:

Publicar un comentario