jueves, 18 de febrero de 2010

ENTREVISTA A DAVID LOPEZ (JUGADOR DEL CALDES AMB PASSAT I FUTUR CASSANENC)



1- Explica'm una mica la teva trajectòria a l'UD Cassà?

Doncs vaig començar als 7 anys perque molts amics es varen apuntar a futbol, als 11 anys, vaig anar al vilobi divisió d'honor, vaig estar 2 anys allà, despres vaig anar a la peña bons aires 1 any i vaig tornar al vilobi, aquest ultim any vaig jugar molt poc, i vaig tornar a cassà fins l'any pasat.

2-Com van ser aquests anys? expliquem alguna anècdota.

Van ser Genials, la majoria de jugadors amb qui jugava ja els coneixia del colegi i sempre hi ha hagut molt bon ambient amb tots els qui he pogut compartir vestuari. anècdota... nose n'han passat moltes, pero que jo recordi... el dia que vaig marcar 5 gols al girona, hem de dir que tenia 8 anys.. xD

3. Quins van ser els teus entrenadors? Amb quin et quedes?

n'he tingut molts, Rebassedes, Sacot, Altimira,Toni, Manel, Esteve, angel, Pau..... me quedo amb una mica de cada un, de tots n'he apres molt

4- Com és que vas decidir marxar?

doncs tenia moltes ganes de poder jugar a primera regional, no hi habia jugat mai i era una bona oportunitat. pero em va saber molt de greu deixar un equip on esta ple de kraks i on he passat els millors anys, l'ambient era bunissim.

5- Segueixes el primer equip del Cassà? com el veus?

el segueixo els dilluns per el diari, aquest any encara no els e anat a veure. es un equip jove, i soposo que els i falta experiencia, pero segur que amb la il·lusió de cada un d'ells tiraran l'equip endevant, crec que es salvaran.

6- Creus que tenir un equip a tercera divisió és un problema per un poble com Cassà?

mentres hi hagin Euros... sempre es pot tenir un equip a tercera.

7- Què és per tu el més important dins d’un equip de futbol?

que hi hagi bon ambient. si hi ha mal rollo, res surtira bé.

8- Defineix-te com a jugador?

no soc de definir-me a mi mateix, prefereixo que em defineixin els altres.

9- T’agradaria tornar-te a vestir amb la samarreta del Cassà?

i tannt !! es on vaig començar, i on espero acabar.

10- Què és per tu el futbol?

Es VIDA. nose, forma part de mi, desde petit que jugo i miro futbol. nose que seria de mi sense el futbol. jejej..

11- Per acabar diguem els tres millors jugadors als cuals has jugat?

n'hi han més de tres.. Kimet, Marc croses, Robert N, Cito, Reyes, Arnau....... Molts... n'hi han molts.


Gràcies David.
Imatge treta del seu facebook.

2 comentarios:

  1. david mediaticcc! ets un figura!

    ResponderEliminar
  2. Ostia santaaa... un dia d'aquests em faras plorar!!! jajaja, espero que aviat poguem tornar a jugar junts, i no pas a 2ª regional, tu si que ets un crak i et mereixes molt... en tots els sentits.

    ResponderEliminar