jueves, 25 de febrero de 2010

ENTREVISTA A EDU GRAU.....UN CRACK



1- Explica'm una mica la teva trajectòria a l'UD Cassà

Doncs vaig començar als 4/5 anys amb el que era l'escoleta benjamí passant per totes les categories de futbol base, aleví, infantil, cadet,juvenil i aquesta és la meva segona temporada al cassa b.


2-Explica'm alguna anècdota d'aquests anys

Una anegdota... dons una molt curiosa va ser que vam fer un desplaçament a camp contrari (llagostera) anant-hi amb bicicleta quan erem infantils.

3. Quins han sigut els teus entrenadors. Amb quin et quedes?

D'entrenadors n'he tingut molts Joan Rabassedas, Toni Rueda, Pichi, Garrigos, Pep Triadú, JM Esteva, Joan Carles, Pau Hidalgo, Albert Sabrià actualment, no sé si m'en deixo algun.

Em quedo una mica de cadescun d'ells però el que m'ha marcat més ha estat en Pep Triadú, és el que vaig tenir durant més temporades.


4- Entrenes l'Aleví del Cassà. Com va? t'agrada?

Sí, bé la temporada va a ratxes, no va malament però crec que hauriem de remontar un parell o tres posicions més per estar del tot tranquils, amb esforç i el treball dia a dia ho aconseguirem segurissim.

M'agrada, tot i que no hi puc dedicar totes les hores que m'agradaria.


5- Segueixes el primer equip del Cassà? com el veus?

El segueixo, veig que és un equip amb molta qualitat tècnica i jove amb un bon toc de pilota, crec que el lloc en la classificació en que estan no els hi pertoca i ho han demostrat entre altres, contra el llagostera a casa, l'olesa el SANTBOIA... sensdubte es salvaran.


6- Creus que tenir un equip a tercera divisió és un problema per un poble com Cassà?

Aquí hi ha opinions per tot, crec que en l'actual moment economic que estem és un problema, no hi ha sponsors i aquí els equips de futbol és on treuen el rendiment i poden tirar endevan un club, ara és molt dificil, però també crec que fa 5 o 6 anys no ho hagués estat tant un problema per aquest motiu.


7- Què és per tu el més important dins d’un equip de futbol?

Doncs que hi hagi un bon ambient de vestidor i sobretot l'automotivació de cada jugador per assolir conceptes i objectius que al final és l'equip qui se'n beneficia.


8- Defineix-te com a jugador?

... no sé com definir-me jajajaja


9- T’agradaria retirar-te a Cassà?

sí, m'agrdaria


10- Què és per tu el futbol?

Doncs per mi és una forma de divertir-me jugant, mirant i a nivell de futbol professional un gran negoci.


11- Per acabar diguem els tres millors jugadors als cuals has jugat?

N'hi ha molts més que tres per tan ho deixaré aixis.

Gràcies Grau.
Imatge treta del seu facebook.

No hay comentarios:

Publicar un comentario