viernes, 29 de enero de 2010

ENTREVISTA A JOAN MARC CODOLÀ. TOTA UNA VIDA AL CASSÀ



En Joan Marc és un jugador de cap a peus. Estima al club, lluita al 100%, s'enfada quan perd però disfruta i gaudeix quan guanya. Aquest any milita al segon equip, formant un equip lluitador però que no acaben de trobar solucions als seus problemes. Està convençut que se'n surtirant (tothom confia amb vosaltres).
Avui divendres, li donem les gràcies per haver-nos explicat qùe en pensa de l'U.D Cassà.


1- Expliquem breument la teva trajectòria a l'U.D Cassà?Si vols saber quina i com ha sigut la meva trajectòria a l'U.D Cassà simplement has d'agafar un llapis i un recle i traçar una linia recte, una linia amb més o menys intensitat depenent de la categoria la qual jugava. Començant quant tenia 5 anys, crec que he anat progressant adequadament segons l'edat que tenia.
No hi ha gaire res a destacar, i amb aquesta frase malhauradament em descric una mica com a jugador de futbol. Aquests 15 anys al Cassà he provat de tot; profitoses golejades a favor, desagradables golejades en contra, un inmillorable ascens, i també per contra un dolorós descens. I per cert, aquesta ultima paraula espero no haver-la de sentir mai més!


2- Qué li falta al segon equip per a què acabi de funcionar?
Seria molt fàcil dir: un canvi de dinàmica, més actitud per part dels jugadors, més implicació de la junta, etc.
Però em sembla que realment no ho sap ningú el que fa falta al segon equip perquè acabi de funcionar, si ho sapiguéssim ja ho hauriem solucionat fa temps.


3- Com veus el teu equip?
Som un diamant en brut, que quan ens poleixin o quan nosaltres mateixos ens polim, brillarem.


4- Us en sortireu?
I tant que ens en sortirem, EL TEMPS POSA AL SEU LLOC TOTES LES COSES .


5 Qué els hi diries als aficionats?
Els hi diria la veritat : el futbol que normalment veieu desde les grades , no és el futbol que nosaltres volem ni el futbol que nosaltres podem donar; tenim tècnica, físic i ganes de passar-ho bé, per tant queda clar que volem millorar partit a partit per poder disfrutar tots una mica més.



6- Defineix-te com jugador
Mai he destacat massa per sobre dels altres, però si penso positivament puc dir que a mesura que han anat passant els anys, he anat guanyan minuts al terreny de joc.
Breument et puc dir que m'agrada més fer la passada de gol que el gol, tinc més tècnica que físic ( amb 50 min estic fos ). I com algun amic em descriu, sóc jugador d'entrenaments, és a dir, que a vegades la pressió del partit m'ecplisa o em cohibeix.


7- com veus el primer equip del Cassà?
Veig un equip jove, molt jove per la categòria de tercera divisió.
Però la joventut d'aquest equip també té aventatges, com les ganes, l'il•lusió i la motivació.
Espero pel bé del club que se'n surtin, igual que nosaltres.



Moltes gràcies joan marc. Espero que aquet dissabte guanyeu!!

Imatge extreta del seu facebook.

No hay comentarios:

Publicar un comentario