martes, 2 de marzo de 2010

ENTREVISTA A MARC PORTALO. JUGADOR DE L'U.E CALDES




1- Explica'm una mica la teva trajectòria a l'UD Cassà?

Molt positiva, vaig venir com a juvenil dins d’un equip ple de bons jugadors amb els quals vaig créixer. Després vaig tenir la sort de continuar amb el segon equip, categoria molt diferent d’allò que coneixia fins aquell moment. Durant aquelles dues temporades a segona crec que vam donar el millor de nosaltres.

2-Com van ser aquests anys? expliquem alguna anècdota.

Molt intensos i motivants per mi. El temps em va passar molt ràpid gràcies al bon ambient de futbol dins el club i a la bona acollida que vaig tenir al vestuari.
Una anècdota... doncs, per exemple, durant el dinar de final de temporada a casa del mestre de festes (Sr. Sacot), en Sergi Pàez dormia plàcidament a la butaca de la piscina, quan a uns quants de l’equip per no dir tots, no se’ls hi va ocórrer millor idea que despertar-lo tirant-lo a la piscina. Va ser boníssima la cara que va posar en pobre Pàez. Tot això està filmat en un vídeo d’en Joan Carles Codolà.

3. Quins van ser els teus entrenadors? Amb quin et quedes?

No puc dir un nom. Tots el entrenadors que he tingut sempre han posat el millor d’ells mateixos per intentar aconseguir que donem el millor de nosaltres dins el camp i així aconseguir els objectius definits.

4- Com és que vas decidir marxar?


No vaig voler deixar passar l’oportunitat de poder jugar a una categoria superior i a més, la col•laboració entre el Cassà i el Caldes van facilitar les coses.

5- Segueixes el primer equip del Cassà? com el veus?

Sí, sobretot per internet, futbolcat i per informacions de companys. Entre futbol, estudis i treballs esporàdics no he pogut seguir-los com es mereixen.
Crec que estan fent una gran feina entre tots plegats dins una categoria molt competitiva on juguen professionals de molta experiència.

6- Creus que tenir un equip a tercera divisió és un problema per un poble com Cassà?

Bé, jugo al futbol des dels 5 anys i per mi tot el que és futbol i de qualitat no ha de representar un problema per un poble que estima el futbol com és Cassà. Però també és cert que mantenir una estructura d’aquesta categoria representa un esforç important per part de tots els implicats.

7- Què és per tu el més important dins d’un equip de futbol?

Un bon ambient de treball entre tots els components de l’equip incloent-hi totes les persones imprescindibles perquè els jugadors i entrenadors puguin fer la seva feina el millor possible.


8- Defineix-te com a jugador?

Definir-me com a jugador no m'ha agradat mai, sempre he preferit que siguin els altres que jutgin el meu estil de joc. El que si és veritat és que procuro donar el màxim de mi mateix als llocs on jugui i anar millorant dia a dia.

9- T’agradaria tornar-te a vestir amb la samarreta del Cassà?


Bé, com ja he dit, tinc molt bons records de Cassà i no ho descarto en un futur.

10- Què és per tu el futbol?

El futbol és un complement molt important de la meva vida. M’ha ajudat a créixer com a persona.

11- Per acabar diguem els tres millors jugadors als quals has jugat?
Àngel Pau, jugador tècnic (Sant Hilari), Cito, un gran porter i Ivan Massaguer.


Moltes gràcies Marc
Imatge treta del seu Facebook.

No hay comentarios:

Publicar un comentario