miércoles, 3 de marzo de 2010

ENTREVISTA A JOHNNY VIÑUELAS. JUGADOR DEL SANT HILARI.



1- Expliquem una mica la teva trajectòria a l'UD Cassà?

Bueno la meva trajectòria a UD cassà te dos parts: la primera vaig fitxar per UD cassà procedent del Perelada de 3era divisiò amb l'obectiu de l'ascens de categoria, i u vam aconseguir, jo pero no vai tenir el protagonisme que haguès volgut ja que a l'equip hi habia una gran plantilla i tots erem molt competens. I la segona etapa, vaig arribar procent del Banyoles de 3era divisio pasat nadal pero vaig anar al cassà B.


2-Com van ser aquests anys? expliquem alguna anècdota.

Com ja he dit el primer any va ser una mica dur pel tema del protagonisme, vaig arribar per ser una peça important i al final no va poder ser. I l'epoca del cassà -B probablement van ser dels millors mesos des que jugo a futbol, tan pels compañs i per la participació i el meu rendiment en aquells mesos. Anécdota: mai habia fet tans de gols en tan poc temps... com al cassà-B.


3. Quins van ser els teus entrenadors? Amb quin et quedes?

A primera catalana en Robert Vila, i a segona regional en Garci, i em quedo amb en Garci per el bon rotllo que teniem i lo ben valorat que em tenia.


4- Com és que vas decidir marxar?

El primer any vaig decidir marchar per tenir mes continuitat a un altre equip, i el segon obviament vaig decidir marchar per jugar alguna categoria mes alta.

5- Segueixes el primer equip del Cassà? com el veus?

No el segueixo gaire la veritat, no puc opinar gaire.


6- Com et va amb el teu nou equip, el Sant Hilari? Vau començar una mica fluixos, però esteu escalant posicions molt ràpidament?

La veritat no em va gaire be esportivament parlan, no tinc gaire bona relacio amb el entrenador i no estic disfrutan dels minuts necessaris per ayudar l'equip a sortir del pou...


7- Què és per tu el més important dins d’un equip de futbol?

El bon ambient al vestuari es la clau per afrontar els mals moments que pot atravessar l'equip en moments puntuals de la temporada.


8- Defineix-te com a jugador?

Doncs jo em veig com un jugador, ràpid,bon u contra u, bona visió de joc, amb gol... pero pel contrari una mica gòs a l'hora de defensar.

9- T’agradaria tornar-te a vestir amb la samarreta del Cassà?

Si perque no, vaig deixar molts amics allà.

10- Per últim, ens podries explicar la teva experiencia al Villareal.

Bueno doncs va ser una experiencia, per que no dir inolvidable, van ser dos anys alla, vaig apendre molt en tot els aspectes, pero crec que la oportunitat em va arribar massa habiat, poder no estava preparat per allo. En trec bones conclusions del meu pas pel villareal.

Moltes gràcies Johnny.
Imatge treta del seu Facebook. En Johnny el trobem a la fila d'abaix (el cinquè començant per l'esquerra).

1 comentario: