jueves, 22 de abril de 2010

ENTREVISTA A PAU GUSÓ


1- Com va anar la jugada? Vas veure de seguida que podria ser una lesió greu?

Va ser molt ràpid..al surtir d'un rebot vaig voler girar per tornar a agafar la pilota i sem va quedar el peu clavat. Ho vaig veure molt clar que m'havia fet malt ja que vaig sentir un "klak" al girar-me. Sentia un dolor molt intens.

2- Ahir es van aconseguir tres punts importantíssims. Creus que la permenència ja és segura?

No vaig poder veure el partit pero m'han dit que va ser un partit difícil, on l'arbitre no ens va ajudar gaire..pero el més important van ser els tres punts que practicament ens donen la permanencia matemàtica respecte al descens directe.

3- Com m'expliques el gran canvi que hi ha hagut de la primera volta a la segona?

el canvi respecte la primera volta es deu a que hi habien molts jugadors que no havien jugat mai a 3era i com tot, necesitaven un proces dadaptació. l'equip més o menys és el mateix i jo particularment mai n'he dubtat.

4- Què es respira al vestidor? Us sorpreneu vosaltres mateixos del que esteu fent en aquesta segona volta?

és un molt bon vestidor, és un vestidor molt unit i on tothom ho dona tot per ajudar al del costat. surpresos?bueno...nungú s'ho esparava pero tampoc ningú en dubtava de que podiem fer-ho.

5- Barça o Madrid?

Madrid!!

6- El millor jugador del món?

de l'historia: zidane
de lactualitat: xavi

7- Dels entrenadors que has tingut, em quin et quedes i perquè?

tots els entrenadors m'han aportat algu, alguns en més mesura que d'altres. actualment tinc un entrenador que m'ha aportat moltes coses, i totes possitives. M'he sentit molt comode amb ell ja que entre d'altres coses, comparteixo la seva manera d'entendre el futbol.


8- Qui és el millor jugador em el que has compartit vestidor?

He compartit vestidor amb molt bons jugadors. No en podria destacar cap per sobre dels altres.

Gràcies Pau.
Molta sort en la teva recuperació.

No hay comentarios:

Publicar un comentario