lunes, 19 de abril de 2010

ENTREVISTA A JORDI REYES



1- Expliquem una mica la teva trajectòria a l'UD Cassà?
Vaig començar als 6-7 anys i fins alas 11 anys no vaig marxar al Vilobi.Alla a vilobi i vaig estar fins a cadet divisio de honor,llavores va desaparexer i vig anar kap al Bons Aires on hi vaig estar un Any...que per cert tambe va desaparexer(espero no ser jo el gafe) jaja despres vaig estar al girona un any i a ultim any l'Oscar Aja co a en Quimet me va fotre una patada al cul ! i desde ultim ay de juvenils que segueixo al Cassà B!


2-Expliquem alguna anècdota d'aquests anys
Molt especials cada un de ells! al Vilobi jugava am jugadors com Toribio i Marc Croses i al Cassà B som força dolents tots po ens ho passem molt be jaja

3. Quins han sigut els teus entrenadors. Amb quin et quedes?
A mi el que me motivava mes abans dels partits era Emilin, Pero podria treure coses bones de tots.Ah per cert Marc Carbo(SECOT) tambe em va fer creixer molt com a jugador pero mes com a persona,es un gran personatge per el CASSA

4- Jugues a Segona Regional amb el Cassà. molts creiem que hauries d'estar al primer equip. què en penses?
Al primer equip hi ha molta calitat i es molt dificil fer el salt de segona regional a 3era divisio, pero les ilusions mai se perden

5- Segueixes el primer equip del Cassà? com el veus?
Una mica si pero tampoc molt, pero crec que tenen un equip amb molta calitat i amb moltes ganes pero poder una mica joves. Jo crec que es salvaran!

6- Creus que tenir un equip a tercera divisió és un problema per un poble com Cassà?
Jo crec que no pero tambe crec que s'hauria de comptar mes am la gent del poble


7- Què és per tu el més important dins d’un equip de futbol?

Doncs que hi hagi bon ambient i una mica de competivitat


8- Defineix-te com a jugador?
Preferexo que les meves virtuds les digueu vosaltres po te dic 2 defectes meus, el prier es la meva dreta que poc a poc la vaig millorant.. i l'altre que me fakta una mica de nervi(soc força tranquil jugant )

9- T’agradaria retirar-te a Cassà?
Siii i me sembla que aixi serà

10- Què és per tu el futbol?
Mitja vida.... si ara me diguesin que no existeix el futbol....ho pasaria tan malament... tindria que anar am metges.... jaja



11- Per acabar diguem els tres millors jugadors als cuals has jugat?

Daniel Toribio
Marc Crosas
Andreu Fontàs

i despres a part d aquests 3 .... hi ha gent molt bona com secot,david,cito,serra.......ufff molta messss

12- Per acabar, què penses quan, siguent del madrid, veus que el Barça ha guanyat 6 titols i està jugant de la manera que juga?
Jajaajajja fins i tot a l'entrevista m'heu de treure el tema els cules.....doncs reconec que juguen molt be i que se merexien 5 de les 6 copes pero penseu... que tot s'acaba...jajaja

Gràcies Reyes
Imatge del seu facebook. El veiem acompanyat del seu company David Lopez.

2 comentarios:

  1. Wenu, despres d'aquesta gran i divertida entrevista, crec que és hora de dir-li a en Reyes que el seu company Marc Carbó te un sobrenom... "SACOT"... amb A i no amb E (secot)!!!
    Despres de tants anys i encara no saps dir-ho be, com també encara tindrà 50 anys i en comptes de "ll" dira la "y"!!! jajaja, animus!!!

    ResponderEliminar
  2. reyes primer ekipoooooooooo

    ResponderEliminar