martes, 22 de diciembre de 2009

ENTREVISTA A BERNI MINGU MIR (EX JUGADOR DEL CASSÀ JUVENIL)


Seguin amb les entrevistes avui he decidit dedicar el bloc a l'entrevista que li vaig fer en en bernat, un noi amb un talent grandiòs que l'any passat va deixar de vestir-se la samarreta del Cassà per obrir noves fites en la vida. actualment és titular indiscutible al Gironès, militant a primera divisió de juvenil.

des d'aquí li desitgem molta sort i esperem que ben aviat el tornem a tenir aquí amb nosaltres.

A quin equip jugues actualment?

Actualment jugo al Gironès-Sàbat



Quants anys has jugat en a l’UD CASSÀ?

Al Cassà hi he jugat 11 anys

Què recordes dels anys de futbol base en el CASSÀ?

Tinc molts bons records; ja des de petits vam formar un grup (els de l'any 1991) que estavem molt units i erem un molt bon equip, i vam tenir la sort d'anar pujant tot el bloc junt categoria rere categoria.

Quins entrenadors has tingut? Amb quin et quedes?

Quan era Benjamí recordo tenir en Jaume Faja, ja a categories superiors en Marc Carbó, en Pitxi (l'actual coordinador de l' UD.D.CASSA), en Pep Triadú, Marc Matamala...

No em pudria quedar amb numés un perque tots m'han aportat moltes coses positives en aquests anys de futbol: En Pitxi el bon rotllo (però sempre treballant), en Pep, la garra, no donar cap partit per perdut, en Marc la tàctica, el perque de cada moviment... Que tremoli en Pep Guardiola si es pogués fer un mix de tots aquests entrenadors!

Quines diferències trobes entre el teu equip actual i el dels anys anteriors?

Crec que una de les diferencies més vistosa és l'ambient. A Cassà es nota que es un equip de poble, sigui l'hora que sigui, sempre hi han afeccionats al camp que no tenen cap mena de vincle amb cap jugar de l'equip i estàn allà, mirant el partit, encara que algun no comparteix la mateixa visió que l'àrbitre i li deixa anar alguna paraula no gaire agradable. En canvi, al Gironès, es nota més que és un equip de ciutat, allà, el públic es limita en els pares i familiars dels jugadors.

Perquè vas marxar de l’UD CASSÀ al Sabat?

Vaig marxar al Gironès perque em va trucar l'entrenador, en Vicenç Fernàndez, perque estava molt interessat en que fitxes pel juvenil "A" del Gironès, ja que el juvenil del Gironès està a 1º Divisió i l'objectiu és de pujar-l'ho a Preferent.

Alguna vegada te n’has penedit?

No me n'he penedit en cap moment. La veritat esque em va costar molt de pendre la decisió de marxar, però vaig creure que era el millor per mi, per poder millorar futbolísticament, ja que el nivell competitiu de 1ª és més alt que el de 2ª, que és on està el juvenil del Cassà.

Creus que acabaràs la teva carrera futbolística al UDCASSÀ?

En el futbol ja se sap, mai saps a on pots acabar. La veritat es que és una opció que no em desagradaria, ja que l' U.D.CASSÀ, és el club del meu poble, i el que m'ha ensenyat les bases del futbol. I a tot jugador li agradaria acabar la seva carrera allà on es va formar, i si a sobre és el club del teu poble millor que millor.

Què creus que li falta a un club com el CASSÀ?

El Cassà no em d'oblidar que és un equip de poble, i els equips de poble crec que l'objectiu que tindrien de tenir és un bon futbol base i el primer equip el més amunt possible, dins de les seves possibilitats i capacitats, ja sigui a 3ª divisó, 1ª catalana, Regional Preferent... i amb el màxim de jugadors del poble possibles, ja que són ells els que han estat any rere any en les categories inferiors defensant els colors pels camps rivals.

Aquest any, veig que esteu lluitant per el primer lloc? És l’objectiu que us heu marcat? Ho aconseguireu?

Sí, és l'objectiu que ens em marcat. Ja fa uns quants anys que el juvenil del Gironès intenta pujar a Preferent, i aquest any crec que es pot assolir l'objectiu, tenim un molt bon cos tècnic i una plantilla molt equilibrada i competitiva. Serà difícil perque també hi han molts bons equips (Olot, Guixols, Bisbalenc...) que no ens posaràn les coses fàcils. Però espero que ho aconseguim.

Quin equip de futbol t’agrada més? (professional)

Jo sòc Che, del VALENCIA c.f.

Quins creus que són els 3 millors jugadors del món?

Els que han fet més mérits són tots els jugadors del BARÇA, amb Messi al capdavant, però no em de desmareixer el treball de altres jugadors com Cristiano Ronaldo, Didier Drogba, John Terry, Wayne Rooney, KAKA... entre altres que rendeixen des de fa uns anys a un nivell altíssim. Però com a Che em quedo amb DAVID VILLA, sens dubte el meu ídol, un golejador nat.



moltes gràcies berni.

No hay comentarios:

Publicar un comentario