viernes, 18 de diciembre de 2009

ENTREVISTA A ARNAU PIBERNAT (EX JUGADOR DEL CASSÀ) ACTUAL JUGADOR DEL CALDES


L'ARNAU ÉS UN JOVE JUGADOR QUE PORTA TOTA LA SEVA VIDA JUGANT AL NOSTRE CLUB, PERÒ PER MOTIUS QUE ELL ENS EXPLICARÀ MÉS ENDAVANT LA TEMPORADA PASSADA VA DECIDIR OBRIR NOUS HORITZONS JUGAR AMB EL CALDES.


ANEM A VEURE EL QUE ENS EXPLICA...



A quin equip jugues actualment?
Actualment estic jugant a l’U.E. Caldes.

Quants anys has jugat en a l’UD CASSÀ?
Hi he jugat 4 anys, els tres anys de juvenil, i l’any passat de sènior al Cassà “B”.

Què recordes dels anys de futbol base en el CASSÀ?A nivell humà en el de forjar grans amistats va ser immensament gratificant, a nivell esportiu el gran sacrifici i treball que varem realitzar en els equips que vaig estar, va quedar solapat per el no poder pujar ni guanyar cap títol de juvenil, una petita espina clavada. Però sempre m’enrecordaré del partit que varem jugar contra l’Espanyol aquí Cassà en el penúltim any de juvenil pel torneig del MIC, el qual varem empatar i varem fer un extraordinari partit. El camp estava a petar de gent.


Quins entrenadors has tingut? Amb quin et quedes?En el meu primer any vaig tenir en José Luiz Páez, al segon any en Joan Carles, i en el tercer i últim any de juvenil, passant per el meu primer any de sènior al Cassà “B”, el que actualment és el meu entrenador al Caldes, en Pau Hidalgo.
Sóc d’aquelles persones que no els hi agrada quedar-se amb una persona, sinó poder recordar tots aquells consells que m’han donat persones del club, no només entrenadors meus, que tampoc els hi vull treure els seus mèrits. Però és que la gent hi entén de futbol i no sempre han de ser entrenadors els que et fan créixer com a jugador, sinó que els companys d’equip, aficionats o directius, hi han fet gran tasca.


Quines diferències trobes entre el teu equip actual i el dels anys anteriors?El diferència més rellevant de l’equip que estic ara, amb els d’anys anteriors, és que és un equip amb els jugadors triats. Com en altres anys formaves part d’un equip on la procedència de la gran majoria de jugadors era del poble de Cassà, aquest any tenim un equip d’on alguns són de Cassà, altres de Caldes, i una altra part de jugadors de l’equip que són d’arreu de la província. En ser un equip triat, és a dir, escollir una sèrie de jugadors per poder dissenyar una forma de jugar, això crec que comporta tenir un plus de qualitat més alt que en els altres equips que havia estat. A part de la categoria de Primera Territorial en la crec que hi ha un nivell força competitiu, t’exigeix modelar equips competitius amb jugadors seleccionats.



Perquè vas marxar de l’UD CASSÀ? Que et faltava?Primerament dir que el club no em va donar cap informació sobre el meu futur d’aquest any en el passat estiu. Va ser l’entrenador del Caldes, en Pau Hidalgo, que em va fer saber que el Cassà havia concordat am el Caldes una filiació on tenia dret de cedir-hi jugadors joves destacats del poble, per així aquests poguessin acumular experiència i adquirir un ritme competitiu molt més alt que la categoria de Segona Territorial, on es troba el Cassà “B”.
Personalment, crec que si vull acabar algun dia jugant a categories superiors, amb el Cassà o un altre club, un pot aprendre més en categories superiors com a Primera Territorial, on pot disputar partits contra equips formats per jugadors amb passat a Tercera, 1era catalana o Preferent, i això fa que un adquireixi un aprenentatge nou.


Alguna vegada te n’has penedit?
La veritat és que mai me n’he penedit. Sé que la base de l’èxit és el sacrifici, i un ha de sacrificar coses com l’ambient de l’equip de l’any passat, deixar vestidors on hi tenies grans relacions amb els companys, també el camp on has jugat sempre, que quan el trepitges et dóna unes sensacions que cap altre camp et pot donar, entre d’altres coses que pot ser no hi caic però això no vol dir que deixin de ser importants per mi.


Temporades anteriors havies anat a fer la pretemporada amb el primer equip. Explica'm quines van ser els motius de la teu fitxatge per el Caldes?
Sí, vaig poder tenir la oportunitat de poder fer la pretemporada amb el primer equip del Cassà l’any passat del qual hi guardo un gran record.
Els meus motius pel fitxatge del Caldes van ser, d’una banda perquè el club indirectament sembla que m’està proposant la idea de poder aprendre més com a jugador i algun dia formar part del primer equip, i per altra banda, en lo personal, perquè en Pau Hidalgo em va donar la seva total confiança perquè formés part del primer equip del Caldes, i em va animar a fer-ho. Segurament si la situació hagués estat diferent, a hores d’ara no hi seria.


Com veus la filiació que s'ha fet aquest any entre el Cassà i el Caldes?Veig que si al final dóna els seus resultats, i el primer equip del Cassà en un futur està format per majoria de jugadors locals, serà de bon profit treure resultat d’aquesta filiació. Si més no, crec que la idea és bona.


Creus que acabaràs la teva carrera futbolística al UDCASSÀ?
Mai es sap, però sempre es vol acabar la carrera futbolística on t’has format com a jugador i persona, i de bon grat m’agradaria. Però tal i com està ara el món del futbol es difícil parlar del futur.


Us salvareu?
Amb els últims resultats sembla que l’equip comença a recuperar la confiança perduda. Crec que una de les bases actitudinals d’un jugador quan forma part d’un equip de futbol és sempre pensar en positiu, tenir sentit crític constructiu. A més a més amb la qualitat que hi ha a la plantilla del Caldes, em dóna motius per creure-hi, creure en els meus companys i en mi mateix que es pot sortir d’aquesta situació.


Què li falta a l’equip per acabar de funcionar?
Rodatge. Pensar que és un equip nou, format per jugadors joves, i el problema crec que es soluciona jugant, jugant i jugant. Aprendre de les situacions viscudes a cada partit per així créixer com a equip i futbolistes.


Quin equip de futbol t’agrada més? (professional)
Per sentiment i d’agradar per joc el F.C. Barcelona. Però si em permets afegir-hi un altre equip hi posaré el Chelsea, equip el qual m’encanta la seva estructura sòlida, defensiva i atac letal i directe, els admiro.

Quins creus que són els 3 millors jugadors del món?
Messi, Xavi i Puyol.



MOLTES GRÀCIES ARNAU!!!

1 comentario: